LOGO

Your brand logo is the corner stone of your visual identity. We will provide you with myriad formats and colours, ensuring your emblem can be used on every type of medium: online, in print or as an object in itself. We’ll bring your logo to life and make it so flexible it bends backwards to suit your needs.


TYPOGRAPHY

No logo without the right typography. This couple, as all others, needs to work together in harmony. The right font is chosen in accordance to the overall image, but within the limitations of both on- and offline media.


GRAPHIC CHART

We will provide you with a graphic chart, thus insuring the use of your logo to be optimal under any circumstances. This chart will define fonts, colour schemes, symbols and other elements that make out your visual identity. It is a code of conduct, if you will, delineating the rules for visual communication, both internally and externally. It ties together all the visual components of your brand and will help your company maintain a consequent image throughout time and media.



LOGO  

Le logo de votre marque, c’est la pierre angulaire de votre identité visuelle. Nous vous fournissons une série de formats et de couleurs, pour être sûr que votre emblème puisse être utilisé sur n’importe quel type de support : en ligne, imprimé ou comme objet en soi. Nous donnons vie à votre logo et nous lui conférons toute la flexibilité requise pour qu’il réponde exactement à vos besoins.  


TYPOGRAPHIE  

Pas de logo sans une typographie appropriée. Comme tous les couples, ce tandem doit fonctionner en parfaite harmonie. Nous choisissons la bonne fonte en fonction de l’image globale, mais aussi des contraintes des supports électroniques et traditionnels.  


CHARTE GRAPHIQUE  

Nous préparons pour vous une charte graphique pour garantir l’usage optimal de votre logo en toutes circonstances. Cette charte définit les fontes, les déclinaisons chromatiques, les symboles et d’autres éléments composant votre identité visuelle. C’est une sorte de code de conduite, qui énonce les règles à respecter dans toute communication visuelle, interne ou externe. La charte graphique rassemble tous les éléments visuels de votre marque et aide votre société à donner systématiquement une image cohérente d’elle-même, constante dans le temps et dans l’espace.